Budowanie pozytywnych relacji z klientami to ważny element strategii marketingowej. Jeśli klient będzie czuł się zauważony i doceniony, chętnie skorzysta z usług firmy w przyszłości lub poleci je znajomym. Oprócz profesjonalnej obsługi, rzetelnego podejścia i wysokiej jakości usług, dobry wizerunek marki zbudują także kampanie okolicznościowe. Zbliżające się święta warto wykorzystać na nawiązanie pozytywnych więzów z klientami i kontrahentami – wystarczy niewielki gest w postaci kartki świątecznej z życzeniami, by firma zapisała się w świadomości odbiorcy jako profesjonalna i dbająca o detale.
Dlaczego warto przesłać kartki świąteczne klientom?
Grudzień to magiczny, zimowy czas, który swoją niezwykłą atmosferę zawdzięcza przede wszystkim świętom Bożego Narodzenia. Gwiazdka budzi wspomnienia z dzieciństwa, kojarzy się z ciepłem domowego ogniska, zachęca do spędzania czasu w rodzinnym gronie. To moment zatrzymania, otworzenia się na bliskich, czas wymieniania się serdecznymi życzeniami na Nowy Rok.
W grudniu firma powinna szczególnie zadbać o swoich klientów. Z dobrym przyjęciem spotkają się specjalne, świąteczne rabaty czy promocje. Innym sposobem na okazanie klientowi, że jest ważny dla firmy, jest przesłanie mu spersonalizowanej kartki. To okazja, by zbudować pozytywne relacje z odbiorcami swoich usług czy produktów oraz by przekazać im informacje o bieżącej ofercie czy obniżkach. Kartkę można przesłać samodzielnie albo dołączyć do niej ulotkę, katalog, drobny prezent.
Kartki świąteczne dla firm z logo – detal, który ma znaczenie
Kartka to niewielki, ale znaczący gest w stronę klienta. Świadczy o zainteresowaniu, profesjonalizmie, ważnej roli klienta w budowaniu przyszłości firmy. Przedsiębiorca, który doceni odbiorcę swoich usług, pozytywnie wpłynie na wizerunek marki. Klient, który czuje się doceniony, lepiej ocenia działania firmy i chętniej korzysta z jej usług czy produktów w przyszłości.
Ważne jednak, by wysyłana do klienta kartka była przygotowana z troską o szczegóły. Powinna kojarzyć się z jakością, profesjonalizmem, rzetelnością. Elegancka i pasująca do identyfikacji wizualnej firmy sprawi, że notowania przedsiębiorstwa wzrosną: marka będzie uchodziła za spójną, mającą plan działania, godną zaufania. Lepiej unikać wysyłania tradycyjnych pocztówek, a postawić na spersonalizowane kartki świąteczne dla firm z logo – w pełni odpowiadające potrzebom firmy, będące jednocześnie miłym gestem w stronę klienta i subtelną formą reklamy.
Jakie kartki świąteczne lub wielkanocne dla firm wybrać?
Decydując się na przesłanie życzeń bożonarodzeniowych lub wielkanocnych swoim klientom, warto z uwagą wybrać projektanta i wykonawcę kartek świątecznych. Odpowiednio zaprojektowane, wydrukowane na doskonałej jakości papierze, współgrające z charakterystyką firmy dobrze spełnią swoją podwójną funkcję – sprawią przyjemność odbiorcy, a jednocześnie będą pełnić funkcję promocyjnego gadżetu.
Wiele firm oferuje specjalne kartki wielkanocne lub świąteczne dla firm – w pełni spersonalizowane. Firma może zadecydować o wymiarach kartki, projekcie, treści, producent zadba również o to, by na kartce znalazło się logo firmy czy jej motto. Dobrze zaplanowana kartka powinna tworzyć spójną całość z identyfikacją wizualną firmy: musi mieć spójną kolorystykę i styl, ale jednocześnie nawiązywać do atmosfery grudniowych świąt, powinna wyglądać na elegancką i dopracowaną.