Reklama tradycyjna w twojej firmie

W internecie reklam jest naprawdę bardzo dużo. Atakuje nas z każdej strony – jeśli nie banery, to współprace osób, których obserwujemy w mediach społecznościowych. Niektóre produkty są reklamowane w tylu miejscach, że wręcz nie chcemy ich kupować. I choć internet może być miejscem naprawdę doskonałych kampanii, to nie warto całkowicie skreślać reklamy tradycyjnej. Może ona bowiem doskonale sprawdzić się w twoim biznesie.

Skąd wiedzieć na co postawić? 

Reklama tradycyjna ma wiele postaci. Skąd więc wiedzieć, która będzie dla nas najlepsza. Oczywiście musimy się przyjrzeć naszym klientom – ile kupują, jak kupują, co lubią, jaka jest ich ścieżka zakupowa. Poznając dobrze naszą grupę docelową, będziemy mogli ocenić, jaką formę reklamy docenią najbardziej. Dla niektórych może to być wręczona w przelocie ulotka, inni chętnie będą wracać do naszego estetycznego katalogi, jeszcze inni zwrócą uwagę na nasz plakat na przystanku. Wszystko zależy od tego, kto jest twoją odbiorcą. Musisz to wiedzieć, ponieważ taka wiedza jest niezbędna w biznesie. 

Dobrej jakości materiały reklamowe

Jeśli potrzebujesz dobrej jakości materiałów reklamowych, musisz przyjrzeć się ofertom drukarni. Najlepiej postawić na takie miejsca, których oferta jest szeroka, abyś wszystkie materiały mógł zamówić w jednym miejscu. W przypadku dużych miast sprawa jest prosta, najlepiej poszukać w wyszukiwarce drukarni w okolicy, wpisując na przykład frazę „drukarnia Praga Południe”. Aktualnie jednak możemy także skorzystać z szerokiej oferty drukarni internetowych, w których nie ogranicza nas lokalizacja. 

Tradycyjne materiały reklamowe

Mówimy o tradycyjnej reklamie. Co mamy na myśli? Opcji jest naprawdę sporo!

  • Ulotki, czyli jedno-, dwustronicowe informacje o naszej firmie. Znajdować się na nich muszą tylko kluczowe informacje o ofercie oraz dane kontaktowe. Jeśli na takim druku znajdzie się za dużo treści, może to być przytłaczające.
  • Broszury – czyli druki, które są już nieco bardziej rozbudowane. W nich możemy powiedzieć nieco o naszej firmie (natomiast wciąż powinny to być podstawowe informacje). Poza tym w broszurze przedstawiamy również najważniejsze produkty i usługi, które oferujemy. 
  • Katalogi reklamowe – to dość obszerny druk, który przedstawia naszą firmę oraz jej pełną ofertę. Może także zawierać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 
  • Plakaty – plakaty powinny zawierać jak najmniej informacji, tutaj przyciągnąć ma grafika. Ważne jest logo firmy oraz chwytliwe hasło. 

To oczywiście nie wszystkie formy takiej reklamy. To, którą wybierzemy, zależy od tego, jakich mamy klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.