Jak stworzyć oryginalne gadżety reklamowe? Sprawdź!

Gadżety reklamowe to bardzo dobry sposób na promocję firmy, i to zarówno wewnątrz niej, jak i na zewnątrz. Sprawdzają się jako elementy codziennej pracy lub wyposażenia biurek pracowników, jako ich odzież do pracy, ale nie tylko. Koszulki z nadrukiem czy kubki z firmowym logo są świetnymi podarunkami dla potencjalnych klientów lub kontrahentów, które wzmacniają wizerunek marki w świadomości odbiorców! Zobacz, jak je stworzyć!

Jaki gadżet reklamowy wybrać?

W niektórych branżach bardzo istotne jest to, aby przedmioty wykorzystywane do promocji były w subtelny sposób powiązane z działalnością. Tym samym pracownicy branży gastronomicznej (kucharze i kelnerzy) mogą postawić na efektowne fartuchy, w gabinetach kosmetycznych mogą pojawić się haftowane ręczniki z logo marki, a podczas degustacji kawy w markecie można wykorzystywać kubki z nadrukiem z logo firmy, która ją produkuje. Koszulki są z kolei bardzo uniwersalnym produktem, który świetnie sprawdzi się praktycznie wszędzie – jako odzież dla pracownika, ale i gadżet, który można wygrać w konkursie dla nowych klientów.

Jak zaprojektować samodzielnie koszulki z nadrukiem lub kubki?

Dzięki działalności drukarni online, takich jak T-druk, jeszcze łatwiej zamówić można dowolnie wybrane wyroby o charakterze promocyjnym. Koszulki z nadrukiem, kubki oraz inne gadżety z łatwością zaprojektujesz samodzielnie przy wykorzystaniu kreatora dostępnego na stronie. Zawiera on narzędzia niezbędne, aby nawet osoba bez doświadczenia była w stanie wykonać prosty wzór lub napis, który zostanie następnie przekierowany do druku. Warto o tym pomyśleć, gdy Twój pomysł jest prosty i może zostać zrealizowany bez udziału profesjonalisty!

Komu zlecić projekt kubka lub koszulki z nadrukiem?

Jeśli kreator jest dla Ciebie niewystarczającym narzędziem, możesz pokusić się o współpracę z doświadczonym grafikiem, który stworzy na przykład wyjątkowe kubki z nadrukiem z logo firmowym w oparciu o księgę znaków. To bardzo ważne, aby każdy materiał reklamowy, który planujesz włączyć do kampanii promocyjnych swojej działalności, wyglądał jednakowo. Tu przydać się może specjalista, który pomoże w stworzeniu niepowtarzalnych wyrobów, z których chętnie będą korzystały obdarowane osoby.

Czym się kierować przy tworzeniu gadżetów z nadrukiem?

Tak naprawdę ograniczać Cię może jedynie Twoja wyobraźnia! Postaraj się jednak, aby Twoje koszulki z nadrukiem prezentowały się profesjonalnie. Unikaj umieszczania na nich zbyt wielu elementów graficznych czy rozbudowanych partii tekstu, które zmniejszają czytelność i sprawiają, że grafika wygląda chaotycznie, a tym samym nie niesie za sobą odpowiedniego przekazu. Ma być prosto i treściwie – kubek lub T-shirt do promocji marki mogą zawierać jedynie jej logo. Możesz też wykorzystać dodatkowe elementy, na przykład informujące o okazji, dla której zostały one wydane – dzięki temu będą miały jeszcze bardziej unikatowy charakter. Zrób to samodzielnie lub zleć profesjonaliście!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *